Społeczność zgromadzona wokół marki i firmy. Kontrolowany rozwój otoczenia biznesowego.
Portale społecznościowe są coraz częściej wykorzystywane do wspierania projektów realizowanych przez przedsiębiorstwa. Społeczność może być budowana nie tylko na rynku B2C, ale również B2B poprzez np. zbudowanie platformy kształcącej i weryfikującej kompetencje podmiotów pracujących z wykorzystaniem produktów firmy np. monterów, urządzeń elektrycznych etc.
Portale budujemy z wykorzystaniem języka skryptowego Python w oparciu o framework Django. Język ten jest wykorzystywany m.in. przez najpopularniejszy na świecie serwis video YouTube.com ze względu na dużą wydajność i skalowalność.
Projekt budowy portalu internetowego jest dużym przedsięwzięciem - zarówno po stronie Klienta, jak i dostawcy realizującego dany projekt. Dlatego też ważna jest odpowiednia metodologia prac, która obejmuje:
Wspieramy start projektów poprzez pomoc w znalezieniu finansowania / inwestora lub doradzamy w obszarze finansowania ze środków unijnych.
Zachęcamy do kontaktu z konsultantem w celu uzyskania dodatkowych informacji.