NAUCA

Międzynarodowy instytut korepetytorski działający w Polsce,
Niemczech i na Ukrainie.

Szybki kontakt

81 534 26 66 Napisz do nas - oddzwonimy:

Klient:
firma działająca na rynku usług edukacyjnych w trzech krajach
Cel:
zbudowanie platformy umożliwiającej organizowanie korepetycji w domu ucznia i online
Grupa docelowa:
uczniowie, korepetytorzy

Sytuacja przed wdrożeniem:
Na rynku usług korepetycyjnych obok rozbudowanej szarej strefy działają firmy organizujące zajęcia w swoich centrach – indywidualnie lub w grupach. Za główny cel budowy systemu uznano stworzenie platformy do nowoczesnego i skutecznego organizowania korepetycji oraz komunikowania się z klientami i korepetytorami poprzez Internet.

Zakres prac:
System jest wielostronną platformą komunikacyjną, łączącą w sobie funkcje portalu oferującego e-usługi, systemu zarządzania zasobami typu WorkFlow oraz CRM. Pozwala uczniom precyzyjnie definiować zapytania o korepetycje, dzięki czemu pracownicy portalu mogą odpowiednio przygotować ofertę edukacyjną. Proces decyzyjny jest wspierany przez algorytmy podpowiadające najbardziej odpowiednich korepetytorów w zakresie geograficznym, czasowym oraz kompetencyjnym. System „planuje” pracę korepetytorów, obliguje ich do uzupełniania dokumentacji edukacyjnej ich uczniów, śledzi i dokumentuje postępy nauczania. Zadaniem pracowników portalu jest dbanie o skuteczny obieg informacji na linii firma-rodzice, firma-uczeń, firma-nauczyciel, w czym wspiera ich zautomatyzowany system zdarzeń. Platforma umożliwia prowadzenie rozliczeń finansowych z klientami oraz nauczycielami. Unikalną cechą systemu jest wielostronny system kontroli jakości, dzięki czemu mimo braku bezpośredniego (osobistego) kontaktu z odbiorcami, zapewniona jest wysoka jakość świadczonych usług.


© Copyright 2012 by Progris. Wszelkie prawa zastrzeżone.