System monitoringu mediów i marek obsługiwanych przez
agencję PR.
Klient:
agencja PR
Cel:
zbudowanie platformy raportującej działania agencji
Grupa docelowa:
klienci agencji, sektor B2B
Sytuacja przed wdrożeniem:
Potrzebą powstania systemu była konieczność sprawnego raportowania z efektów działań PR oraz marketingu szeptanego na rzecz klientów, zlecających powyższe działania. Dodatkowo należało usprawnić sposób gromadzenia danych oraz automatyzację ich późniejszego przetwarzania tak, by można było świadomie kontrolować pozycjonowanie marki klienta na rynku.
Zakres prac:
Zaprojektowana platforma pozwala organizacji sprawne monitorowanie mediów w zakresie publikacji o markach, obsługiwanych przez agencję. System posiada kilkustopniowy model generowania danych, które wprowadzane są przez zdefiniowane zespoły pracowników. Niezwykle przydatną cechą platformy są rozbudowane funkcje raportowania, które pozwalają na złożoną analizę statystyczną efektów prowadzonych działań. W zależności od wybranego pakietu ofertowego klient ma możliwość otrzymywania m.in. alertów informacyjnych co ułatwia prowadzenie zarządzania komunikacją marki w sytuacji kryzysowej.