System wspierający obsługę klientów przez projektantów wnętrz.
Klient:
spółka zajmująca się projektowanie wnętrz
Cel:
poprawa komunikacji z klientami
Grupa docelowa:
klienci firmy, osoby indywidualne
Sytuacja przez wdrożeniem:
Głównym problemem z jakim firma spotkała się w swojej działalności w relacji z klientami, był zaburzony proces
weryfikacji i akceptacji projektu. Częste zmiany zdań klientów wywoływały trudności w zarządzaniu projektem,
jak również dokumentowaniu zaistniałych zdarzeń. Realizację zamówień utrudniał również fakt istnienia różnych
lokalizacji docelowych, pod jakie miał być wysyłany towar. W zakresie komunikacji wewnętrznej - z uwagi
na posiadanie kilku punktów, osoba nadzorująca jakość wykonywanych projektów miała utrudnione zadanie weryfikacji
pracy projektantów.
Zakres prac:
System umożliwia projektantom m.in.: tworzenie projektów, wprowadzanie kolejnych wersji, nanoszenie komentarzy.
W modelu pracy kierownik również może nanosić swoje uwagi - widoczne tylko dla projektanta. Klient końcowy
jest informowany automatycznie, poprzez sms, o nowej wersji projektu - może nanieść do niej komentarze,
zaakceptować do realizacji, pobrać pliki z dokumentacją techniczną. System został zbudowany z użyciem
języka skrytpowego Python w oparciu o framework Django.